Telefón+421 908 082 703
+421 903 502 022

Napíšte nám | adriasun@adriasun.sk

Späť

AdriaSun - Dovolenka v Chorvátsku > MAGAZÍN > Rady, tipy, články > Často kladené otázky

Často kladené otázky

Na tejto stránke nájdete odpovede na najčastejšie otázky našich klientov. Ak nenájdete tu odpoveď na Vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať. Telefónne čísla a e-mailovú adresu nájdete v sekcii "Kontakt“.

Najčastejšie kladené otázky

Akým spôsobom si môžem objednať zájazd?

Vašu dovolenku si môžete dojednať v pokoji z Vášho domova a to prostredníctvom internetu z ktoréhokoľvek miesta. Všetku komunikáciu vykonávame e-mailom, telefonicky, prípadne poštou. Nemusíte chodiť na žiadnu našu pobočku, stačí nám zavolať alebo napísať a všetko vybavíme rýchlo a jednoducho. Po odsúhlasení termínu Vám vystavíme Cestovné zmluvu ktorú pošleme podpísanú e-mailom. Zmluvu si vytlačíte 2 x a jeden podpísaný exemplár pošlite buď e-mailom alebo poštou na našu adresu. Tým je z Vašej strany rezervácia záväzne potvrdená.

Platby za zájazd

Zálohu pobytu je nutné uhradiť v termíne, spravidla 2 až 5 dní po obdržaní zmluvy. Doplatok je splatný mesiac pred nástupom na dovolenku.

Doklady k pobytu

Po pripísaní úhrady za zájazd na náš bankový účet, odošleme Vám (opäť e-mailom, prípadne poštou) pobytový poukaz - tzv. Voucher a pokyny k ceste. Cestovné lístky na autobus odosielame približne 7 dní pred odchodom.

Môžem si zájazd Vašej CK objednať aj v mieste môjho bydliska, v mojej CK alebo CA?

Samozrejme áno. Ak predsa len uprednostňujete osobný kontakt, potom navštívte ktorúkoľvek najbližšej cestovnú agentúru a uveďte presné údaje k zájazdu. Agentúra sa s nami následne spojí a všetko tak vybavíte jedinou návštevou.

Autobusová doprava?

Autobusovú dopravu do Chorvátska Vám môžeme zabezpečiť z celej SR a ČR kvalitnými autobusmi zahraničnej výroby. Pri ceste do Chorvátska zo Slovenska sa odchádza každý piatok v popoludňajších hodinách, späť z Chorvátska na Slovensko sa vyráža každú sobotu vo večerných hodinách. Cena autobusovej dopravy sa pohybuje od 99 EUR obojsmerný lístok, v závislosti od nástupných miest.

Nástupné miesta: Bratislava, Senec, Galanta, Šaľa, Dunajská Streda, Trnava, Sereď, Komárno, Levice, Nitra, Nové Mesto nad Váhom, Nové Zámky, Partizánske, Piešťany, Topoľčany, Trenčín, Banská Bystrica, Prievidza, Púchov, Ružomberok, Zvolen, Žiar nad Hronom, Žilina, Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Martin, Považská Bystrica, Ilava, Dubnica nad Váhom, Zeleneč, Bánovce nad Bebravou, Rožňava, Tornaľa, Lučenec, Humenné, Košice, Prešov, Trebišov, Vranov nad Topľou, Michalovce, Poprad, Spišská Nová Ves, Dolný Kubín.

Vlastná doprava - nezablúdim?

Ak sa rozhodnete cestovať do Chorvátska vlastnou dopravou ku všetkým pobytovým miestam obdržíte detailné informácie: adresu + GPS súradnice. Ak nemáte k dispozícii GPS navigáciu a náhodou by ste zablúdili, potom Vám budú k dispozícii naše stále a skúsené delegátky, ktoré Vám určite poradia a pomôžu.

Stravovanie?

Na všetkých našich pobytových miestach v Chorvátsku Vám môžeme zabezpečiť polpenziu (príp. raňajky alebo večere) buď v miestnej reštaurácii alebo priamo na pobytovom mieste. Na hoteloch je polpenzia súčasťou ceny. Na všetkých apartmánoch máte k dispozícii kuchyňu, kde si môžete zaistiť vlastné stravovanie. Ukážku jedál z reštaurácie Slatina, Tučepi nájdete „TU“.

Čo ak ochoriem?

Aby ste neprišli v prípade ochorenia (alebo ochorenia Vášho dieťaťa) o zaplatenú finančnú čiastku, odporúčame sa poistiť napr. v poisťovne UNION, v ktorej zabezpečujeme rôzne poistenia klientov. Radi Vás poistíme pre prípad liečebných nákladov i storna zájazdu!